partysnatcher Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Hei! Har snart kjøpt en nydelig '02 Audi A4, som blir min første bil :D:D Jeg fikk den selvfølgelig billig pga de dårlige tidene, og har derfor lyst til å shine den opp litt, spesielt interiøret. Lurte bla på nye setetrekk, men min lokale Audi-forhandler gav meg noen sinnssyke priser (7000 for trekk per forsete, og sannsynligvis rundt 25000 for hele bilen, noe som er dyrere enn en dyr skinnsofa). Finnes det noe bra sted å kikke etter nye seter og/eller andre deler? Er det verdt det å shine opp en "gammel" Audi med litt nye deler? Jeg har en 10-15000 ++ som jeg kan bruke på dette. På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Setetrekk blir aldri bra dessverre, da er det bedre å trekke om de setene som står i bilen på nytt selv. eBay.de og eBay.co.uk er jo fint sted å se etter nye seter, men er ikke så mange som sender til Norge pga. høye fraktpriser, men sånt kan man jo hente selv :) Der finner du A4, S4 og RS4 interiør. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partysnatcher Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Takker for tips! Litt spooky når en ikke vet hvilken stand ting er i, men ser det er MYE ting til salgs her.. Greit å vite at setetrekk ikke funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg