renate3 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Hei elantran min har funnet på noe igjen, I dag da jeg skulle starte bilen så var den helt død, men etter 20 sek startet den og alt var som vanlig, utpådagen da jeg var i byen så ville den ikke starte igjen, All strøm er borte, ingen lys inni bilen eller på dashbordet, sentrallåsen virker ikke osv, Så prøver jeg litt og venter 5-10 min så kommer strømmen på og bilen starter, men så kan strømmen komme og gå litt mens jeg prøver også, hva kan det være :helpme: :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Dårlig kontakt med batteriet? Sjekk polene, at alt sitter som det skal... ellers kan det være.. uhm... nja.. :-/ Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 bytt batteri! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 sjekk jording fra batteri til karroseri, motor til karosseri, og karosseri-starter-motor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg