Satchel Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Har en 1986-modell Subaru XT som jeg skal selge. Hva kan man forvente å få for den i god stand? MVH Satch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Dette er en såppas sær bil at det kan være vanskelig å selge den. Men den er sjelden, og den er verdt å ta vare på, så jeg mener at den bør settes opp til mellom 30-40000. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Dette er en såppas sær bil at det kan være vanskelig å selge den. Men den er sjelden, og den er verdt å ta vare på, så jeg mener at den bør settes opp til mellom 30-40000. Kommer helt an på stand... Den er skjelden, men veldig sær, så ikke sikkert folk vil gi så mye :) Få opp noen bilder! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Tja. Tror nok kansje 30-40 er litt mye. Tror ikke du får solgt den da. Jeg kjøpte den gamle min for 7 000,- og den var det bare vann pumpe og dempere som var defekt. Men kommer litt ann på. Men kansje 20 pluss minus. Tenker jeg du kansje kan få for den. Får prøve en høy sum også gå nedover da. Er dette en Turbo eller H-6?? Men 30-40 da tror jeg du vil slite med å selge den. Men er jo verd ett forsøk kanjse. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takingi Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hei:) Har du solgt xten? Er nemlig int:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg