nitewlkr Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Skal selge min golf 2 87 GL 1.6 Den har gått ca 230`km og har blått stoffintr... ingen ungdomsbil 100% orginal Er ikke EU godkjent men kan gjøres det mot ett tillegg i prisen selvsagt Alle deler som må byttes medfølger og det hele er gjort på en kveld med litt mekke innsats... selges da jeg fikk igjen min andre golf fra forsikringen etter tyveri Bilen befinner seg i lillestrøm har dessverre ingen bilder enda Pris H.B.O 5000 som den står nå Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hva er galt med den da? Og hva må til for å få den eu ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Må bytte bærekule,domelager,lykter og en bremseslange men alle delene medfølger Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Hvor mye blir prisen hvis du skifter dette og eu godkjenner den før salg? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 slike biler ligger vel rundt 10k så deromkring..... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 høres ut som en lønnsom ettermiddag hvis du mener det øker verdien av bilen 5000 kr :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by steinar høres ut som en lønnsom ettermiddag hvis du mener det øker verdien av bilen 5000 kr :D Sant nok men tid er penger og jeg har rett og slett ikke tid nå før nyttår.... derfor kommer noen bilder i annonsen på autodb idag Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg