bmwtrond Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 fant ut for noen dager siden at bilen lakk olje, så kikket under bilen og fant da ut at det var sprekk i bunntroa. er det noe jeg kan gjøre med dette uten å bytte den? Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Tømme motoren for olje å la det stå over natta, så blåsa gjennom sprekken til du er sikker på at det ikke er olje der så sveise. Husk å ta av minusspolen på batteriet da. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 er det alu så må du ta den ut for å sveise den. finnes altid noen som sveiser alu. Selv brukte jeg flytende metall fra wurth, og det har holdt ett par år hittil.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Takk for all hjelp, snakka med en kamerat om detta, å han kunne sveise den for meg.. :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg