ahattest Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Fant lekkasje på 0,5A mellom batteriet og jordingskabel når tenningen er avslått. Fant tilsammen 12mA forbruk på sikringene, hvor de resterende 488mA tar veien aner jeg ikke, forslag? batteriet er splitter nytt. Har koblet vekk +kabelen som gikk til anlegget\kondensator i baggasjen, men -kabelen er fortsatt koblet til, kan dette ha noe å si??? Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hva skjer om du kobler av dynamoen? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 har ikke sjekket, men mulig det er denne som er gåen, 100A som jeg fant på dynga, er dette vanlig? Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 100a dynamo er jo vanlig ja, er det orginalt på min (96 mod med b230fk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Har du prøvd å dra ut ALLE sikringene samtidig? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.