LMJ Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 I dag begynte det med at det luktet svidd gummi i coupéen etter en liten kjøretur. noen minutter senere kom det røyk ut av luftekanalene ved frontruta. La merke til at kjølevesken var et godt stykke under minimum. noen som vet hva dette kan være? håper på raske svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 hei.. Har du funnet ut av det enda? Varme elementer eller den lille radiatoren som sitter inne i bilen. Sprakk på min, da var det mye av de samme symtomene. Det er bare å sku av dekselet vet gasspedalen så finner du fort ut om det kommer kjølevæske ut der eller ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Litt seint svar... Men takk likevel:) Det var som du sa vettu. Leverte den på verksted. Tok en uke å skaffe delene. Men men. 1877,- og en uke uten bil klarer jeg meg uten. Han som hjalp meg med bilen tok 200,- timen!!! Pluss at jeg fikk kvittering! Det kaller jeg bra greier! Pluss at han gikk over og sjekket etter lekkasje på hele kjølesystemet. For en fyr! Bruker gjerne han igjen! Fikset du problemet selv eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Det er alltid så greit når ting ordner seg.. Ordentlige mekanikkere er alltid gull å kjenne.. Fikset det selv ja. Trykktestet systemet og alt. Jeg har bare ikke montert alle plast dekselene enda. Så det er litt varmere ved høyre foten enn vanlig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Alltid kjekt med litt ekstra varme på høyrefoten vettu:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg