VW-golf Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Har 1.9 Tdi motor nå. 110hk Men Jeg lurte litt på om det gikk ann å sette inn en 2.0FSI motor? Mye om og men, vil den passe på nåværende girkasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Denne motoren kom vel ikke i 4er? Så mulig motorfestene ikke stemmer.. Girkassa passer neppe, du må også bytte ledningsnett ++ Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Tror den faktisk passer på gearkassa de jeg. Er endel som har satt inn dieselkasse på 1,8T og det er rimelig bolt on. Men motorbytte er noe helt annet og mye å ta hensyn til bla el.nett drivstoff slanger/pumper/tank osv... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-golf Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hva med 150 hestern av disel da? 150 TDI ? Vil dette passe rett inn i bilen min? hva med girkassen her? ledningsnettet, og bremsene? Blir det noe problem tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg