rampi Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Avensis 09 etter min smak er rå lekker, nå kommer de til og ta mange av kundene til VW og Audi. Lekker finisher på Stasjonsvognen. Filmsnutt: http://atvs.vg.no/player/?id=20247 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=549334 Bildefremvisning: http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=6565 spec: <div class="faktaboks"> <span class="nologo"></span> <h2 class="nologo">Nye Toyota Avensis</h2> <p> <b>Toyota Avensis / stv</b><br /> <b>Pris testbil:</b> ca. 459.000<br /> <b>Billigste:</b> ca. 287.000<br /> <b>Motor:</b> 2,2 liter / 140 hester<br /> <b>Dreiemoment:</b> 340 Nm<br /> <b>0-100 km/t:</b> 9,8 sekunder<br /> <b>Toppfart:</b> 210 km/t<br /> <b>Forbruk (blandet):</b> 0,66 l/mil<br /> <b>CO2-utslipp:</b> 174 g/km<br /> <b>Bagasjeromvolum:</b> 543 liter<br /> <b>Pluss:</b> Gir rom for mye mer følelser både utseendemessig og på kjøreopplevelsen. Bilen har virkelig blitt pen å se på. Forbedret kjøreegenskaper.<br /> <b>Minus:</b> Bruker litt mer tid enn vanlig på å finne en behagelig sittestilling. Litt kort setepute fremme.<br /> </p> </div> Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bytter Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 jeg synes denne modellen er lite pen! minner meg om franske bilmodeller. kansje den bare er uvant å se på,vi får se. Skal ivertfall prøvekjøre den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Misslikte fronten :\ Det sier VAG KOPI over det hele ! Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 VAG -> Kopiert VW ? Hmm.. hadde jeg fått bilen billig, men det tviler jeg på - og personlig synes jeg bilen har mistet toyota preget og bare prøver å kopiere resten av VW og Mazda i bakparten :-/ / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Yummy! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Si fra hvordan den var og kjøre da når du/dere prøvekjører den. Har ikke fått modellen til toyota på svalbard enda.. Har ikke likt utseende på de nye toyotaene før denne kom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mons-1 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Hei ! Kjempe fin bil og en drøm og kjøre etter min mening.Setene kunne vært bedre,har selv en Avensis 2004 mod som jeg er kjempe fornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Likte absolutt ikke denne før jeg så den fra siden. Lekre linjer, det skal de ha :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Akkurat like lekker som Kristin Halvorsen i bikini. Løper ut og SPYR !!!!!!!!!!!!!!!! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Prøvde demobilene vi har på jobb. en 1,8l valvematic multidrive S og en 2,0l D4D. bensinmotoren på 1,8l gikk brukbart godt til å være en 147hk Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakalau Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Er denne bilen kommet for salg nå eller? Satt og bygde min egen avensis på toyota.no, ble en D-4 CAT premium, pris på ca 520000 kr...... lol Men har veldig lyst på :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tindebrød Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Sammenligna med den forrige er det en skjønnhet. Ikke at den forrige var en dårlig bil på noen måte, men den var ikke mye pen. Litt tyskerkopi er det vel på den nye, men det ble jo litt pent da - så det er vel ingen dårlig ting. Og uansett - alle bilfabrikanter stjeler design av hverandre fra tid til annen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avensis03 Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Dette er en bil du har i evigheter!! Toyota viser gang på gang i alle tester at de er uslåslig på sikkerthet, kvalitet og verditap. Gleder meg til tv2hjelper deg neste torsdag, då tester de stv. Toyota Avensis, Ford Mondeo, Mazda 6, og noen andre..Avensisen kommer til å knuse de andre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg