coilen Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 var litt vanskeli å finne på topic på denne.... men eg har ein 940 som stopper når eg kjører med lav kmh og trår inn gassen og slepper den, når eg har inne clutchen. de er ikkje dumbventil heller på den.. noen som har noen tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gillern Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 prøv å sjekke vakumslangen til resirkventilen din:) Siter 1998 940 GL 1992 740 SE(turbo) solgt 1991 740 GL solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coilen Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 eg måtte blende den fordi de var ikkje uttak til de på den nye turboen.. kan dette ha noe og si??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarface82 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Er også plugget på min 945tic etter en hurtig løsning som ble gjort en gang slangen var sprukket og førte til at bilen dro veldig dårlig så tror ikke det skal ha noen betydnig?? Var så enkelt som bensinpumpereleet på en 945 jeg kjøpte billig en gang fordi eieren hadde gidd opp bilen etter å ha skiftet alt av følere/sensorer, hjerne + gått over alle slanger, Så han trodde det var turboen som måtte skiftes. Bilen var håpløs å kjøre før dette ble ordnet da dette var en automat så man kunne ikke bare trampe inn clutchen og starte den igjen... Kan være verdt å sjekke releet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Er også plugget på min 945tic etter en hurtig løsning som ble gjort en gang slangen var sprukket og førte til at bilen dro veldig dårlig så tror ikke det skal ha noen betydnig?? Var så enkelt som bensinpumpereleet på en 945 jeg kjøpte billig en gang fordi eieren hadde gidd opp bilen etter å ha skiftet alt av følere/sensorer, hjerne + gått over alle slanger, Så han trodde det var turboen som måtte skiftes. Bilen var håpløs å kjøre før dette ble ordnet da dette var en automat så man kunne ikke bare trampe inn clutchen og starte den igjen... Kan være verdt å sjekke releet? Litt offtopic, men du kunne jo bare sette den i "N" og starte den med nøkkelen? Må ikke ha den i "P"... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coilen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 ja eg får låne bensinpumpereleet fra ein kamarat og prøve.. tusen takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg