Gå til innhold

Noen som har bilde av golf1 hjulbuer eller noe annent som blir brukt som skjermbredd?

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

Lurer litt på en ting..

 

Noen som har bilde av golf1 hjulbuer eller noe annent som blir brukt som skjermbredding på kadett c? synst egentli golf1 buene er litt for kantete...er det noe annent som kan passe? bare tenkte litt skjermbredding kansje...vist eg gidder i det hele tatt å skjermbredde kadetten min.... hatt planer om å skjære ut hjulbuene fra delebilen min...passer det kansje oppå samme skjærmer igjen for å bygge litt ut?

 

takker for svar..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt planer om å skjære ut hjulbuene fra delebilen min...passer det kansje oppå samme skjærmer igjen for å bygge litt ut?

 

gå for den her, blir meget annonymt ser ut som orginalt. fjern også inner skjerm kanten så får du plass til fet kant felg foran.. så det gjort på en b ascona en gang og det ble meget bra og ble ikke seende ut som donald utbyggere ->golf buer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå for den her, blir meget annonymt ser ut som orginalt. fjern også inner skjerm kanten så får du plass til fet kant felg foran.. så det gjort på en b ascona en gang og det ble meget bra og ble ikke seende ut som donald utbyggere ->golf buer...

 

hehe ja skjønner;) det blir sikkert den måten i tilfelle det sku bli noe bredding... men kor mye som på taes 'vekk fra orginal skjerm for og så montere på skjermbredda? på orginale skjermen er det en flat kant som går ned littegrann kansje en cm...skal hele denne skjæres vekk fks?

 

synt det e fint med orginale skjermer og

 

men tenkte du skjermene forran eller bak nå? tenkte egentli bak men:S hehe...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte fram å bak, må vel kappe hele buen rundt og godt inn på. så får man fin kappe og justere litt etter hvor mye man vil ha det. bygger ut 1cm eller 1.5cm, med dekk strekk og fete felger så blir det bra...

 

hehe jupp det eg såg for meg veit du:) blir lavprofil når piggdekka skal av vertfall:) er ikkje sikker på om det blir skjermbredding og siden eg hadde 235 dekk på de bredda stålfelgene mine stakk så vidt utom..så blir vell bra med 195/45/13 med litt dekkstrekk da på 8-9x13 det går vell fint?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på en ting..

 

Noen som har bilde av golf1 hjulbuer eller noe annent som blir brukt som skjermbredding på kadett c? synst egentli golf1 buene er litt for kantete...er det noe annent som kan passe? bare tenkte litt skjermbredding kansje...vist eg gidder i det hele tatt å skjermbredde kadetten min.... hatt planer om å skjære ut hjulbuene fra delebilen min...passer det kansje oppå samme skjærmer igjen for å bygge litt ut?

 

takker for svar..

 

Kadett d buer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår