Gå til innhold

A/D/S p700.1

Ranger emnet


NiroX

Anbefalte innlegg

Tja er vel ikke så fryktelig mange måter å gjøre det på. Jeg har kjørt hver av basserne mine inn på hver "kanal" bakpå.

Paralellkobla spolene på basserne, og kjørt de på hver sin minus og hver sin pluss på forsterkeren. Er jo dobbelt opp med utganger på disse forsterkerne

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ADS funker som faan d... fordi om de er billige så funker det jo bra... trenger ikke å være kjøpt på bilstereosjappe for at det skal være bra... har montert 3 slike forsterkere samt 6 12" pioneer 12oow subber i en kassebil til kompis... spiller bra... bilen er forøvrig kjent som "Ubalanse" her i trondheim. Denne for de som ikke vet hvillken bil det er: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1159238.ece#st et brukbart anlegg i fra før i den men 6 12" dynabel og 2 stk soundmagus 155 ble for dårlig...så da ble det noe oppgradert:P selv så har jeg ads 700.1 å 2x12" pioneer 1000w i min bil.. funker bra der også...de som er skeptiske kan godt få sitte inni til meg så skal du se pipa får en annen låt:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADS funker som faan d... fordi om de er billige så funker det jo bra... trenger ikke å være kjøpt på bilstereosjappe for at det skal være bra... har montert 3 slike forsterkere samt 6 12" pioneer 12oow subber i en kassebil til kompis... spiller bra... bilen er forøvrig kjent som "Ubalanse" her i trondheim. Denne for de som ikke vet hvillken bil det er: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1159238.ece#st et brukbart anlegg i fra før i den men 6 12" dynabel og 2 stk soundmagus 155 ble for dårlig...så da ble det noe oppgradert:P selv så har jeg ads 700.1 å 2x12" pioneer 1000w i min bil.. funker bra der også...de som er skeptiske kan godt få sitte inni til meg så skal du se pipa får en annen låt:P

 

Og du kan få sitte på i pøggen min med en 12" Dayton i lukka kasse og LRx3.1, så tenker jeg din pipe får en annen låt.

jeg er 101% sikker på at det spiller bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare hive meg med her! ADS er pur udugelig. Har testet et par av forsterkerne selv og min erfaring er at det er ikke verdt pengene en gang. Lyden er forferdelig, 0 kontroll over elementene.

 

For en gangs skyld, hør her! ADS er ikke noe bra, det kommer aldri til å bli det, de som kjøper det er blitt lurt og får lite for penga. Er dere fortsatt tilhenger av ADS så er dere rett og slett ikke riktig klok!

 

 

Rett og slett.

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

jeg får hive meg på de som synes det er en bra forsterker!

har ikke hatt 1 problem med den, den spiller bra..

den gjør jobben sin..

du får det du betaler får å si det sån da..

den er bra til den prisen den ligger på.

det er mange her i område som kjører ADS og alle er fornøyd med den.

og min har ikke hatt et lett liv, ligger å slenger baki bila, den får rett å slett juling der den ligg, fungerer like bra enda ;)

 

ja du finner bedre.. men du skal slite ganske hart med å finne en like bra forsterker til den prisen der.. fårr det er verd hver ei krone..

 

Løp å kjøp =)

 

 

 

Og jeg glemte å sjekke dato.... My bad =/

Endret av Opel-Motorsport
Glemte dato sjekk =/

Opel Omega B 2.0 GL : Simons effektanlegg.

Lyd: ADS 700.1 2800W forsterker, DynaBel 1,5Fard kondesator, 2Rockford diskanter, 1stk raskSpiller.

Masse planer for bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår