jansim Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 1,8t har 150 hk mens 2,0 uten turbo har 149 hk. Begge bensin og 2004 modell. Vil jeg merke forskjell under kjøring? Har foreløpig ingen planer om å chippe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 det er samme motor. er bare folk som skriver feil osv.. min er jo en 1,8t med 150 hk, men er regga som en 2,0t hos biltilsynet. finnes en 2,0t på 175hk, som er mer sjelden Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg trodde ikke 9-3 ss/sc fantes med 2,0 uten turbo, men hvis den gjør det så vill du nok merke forskjell på den og 1,8t ja, turboen vill nok gå bedre og billigere ved vanlig kjøring Og gunnen til at din 1,8t er regga som en 2,0 Elgen er at 1,8t bare er et navn, det er en 2,0 lavtrykk, mens 1,8i fakrisk er en 1,8 Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg trodde ikke 9-3 ss/sc fantes med 2,0 uten turbo, men hvis den gjør det så vill du nok merke forskjell på den og 1,8t ja, turboen vill nok gå bedre og billigere ved vanlig kjøring Og gunnen til at din 1,8t er regga som en 2,0 Elgen er at 1,8t bare er et navn, det er en 2,0 lavtrykk, mens 1,8i fakrisk er en 1,8 jeg missforsto litt ser jeg.. skjønner hva du mener.. 1,8 uten turbo har 122 hk og er drit kjedelig å kjøre. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.