uffes Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 har en 2002 mod. nedreg til kl.B Det jeg lurer på er om jeg kan sette inn et sete istedet for midtkonsollen uten at det påvirker de grønne skiltene? Og om det er mulig å dele baksete på noen måte, og ha et "dobbelt" forsete (baksete er jo delt i to)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Får kjøpt sete som settes der midkonsollen er. Når jeg bestilte bilen min ny måtte jeg velge om jeg ville ha 3 seter eller om jeg ville ha midt konsollen. Konsollen sitter bare i ett par skruer. Så er 3'dje setet bolt on. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uffes Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 oki. Takk skal du ha! Trur jeg skal ta bort midtkonsollen... *Har jo baksetet liggende, men enda noen år til jeg kan montere det uten avgift. Men, forundrer meg ikke om det må gjøres på godkjent verksted?? Finnes så mange håpløse regler... (Dørk, og taket er jo bygget om) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Må vel inn å vises ja. Hvis du ser i vognkortet så står den vel reggistrert som 2 seter nå og fjerner du midtkonsollen og setter inn setet så må du vel få nytt vognkort der det står 3 seter. Men siden setet er bolt on så tviler jeg på at du må få ett verksted til å montere det. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Min chevrolet tahoe 2000 (sen) 5.3 er registrert som varebil. Under merknader står det følgende: "Med ekstra midtsete foran er kjøretøyet godkjent som 3-seter". Under antall sitteplasser i sin egen rubrikk er bilen godkjent som 2 seter. Ergo, skaffer jeg eget sete og setter det inn, så er den allerede godkjent. Legger også til at man kan dele midtkonsollen så man har deler av den montert, i tillegg til ekstra setet. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uffes Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 hvor kan jeg leite etter et 80cm. bredt passasjersete?(2002mod.(?))Du hadde helt rett i at bilen er godkjent med 3 sitteplasser, men med et 80cm. passesjersete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg