Peltz Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 http://www.aa8.de/aahidegdir/03see/images/vw_woerthersee655.jpg Sånn vil jeg ha... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Peltz http://www.aa8.de/aahidegdir/03see/images/vw_woerthersee655.jpg Sånn vil jeg ha... javell.......... Neida var kul den sikkert, er ofte en fordel og se den forfra også =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 da håper ejg i det minste at andre felger står HØYT på ønskelista :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Vet ikke helt om jeg likte felgene, bakfangeren, logoen, baklyktene og eksosanlegget...... men bilen er jo fin ellers.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Tenker Clean bakluke, Bort med dekor, og Scmith felger av bredt kaliber..9*18" ...??? Å se bilen forfra er for pingler... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by Peltz Tenker Clean bakluke, Bort med dekor, og Scmith felger av bredt kaliber..9*18" ...??? :confused: Hva mener du med Clean bakluke. Bakluken på den Golfen er vel ikke noe anderledes en på andre Golfer? Bortsett fra vingen, og en vinge er vel ikke akkurat med på å skape et cleant look? Dette er hva jeg vil kalle clean bakluke: Vekk med emblem, håndtak, visker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 høhø, røslige felger på den gull golfen Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Fete feøger på gullgolfen ja..hehe.. mercedes felger vel Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by boramannen Vekk med emblem, håndtak, visker... Styling er og blir Homo... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Sier du som kjører frisørbil....:D Gti en har 2 dører for mye.. Og trekker på feil hjul... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Mad_Maxx Sier du som kjører frisørbil....:D blah Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 jaja, jeg skal ikke snakke som kjører gammalt nazistål :D :D PS : mx5 kom jævli høyt på lista over biler som er heftige å kjøre i svinger... kom opp i mot bl,a ferrarri og porsche.. Syns det var litt rått i og med at en mx5 koster en tidel av ferrarri........ Husker ikke hvor jeg leste det da:( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 skjønner godt at du vil ha den. fin som fy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by boramannen :confused: Hva mener du med Clean bakluke. Bakluken på den Golfen er vel ikke noe anderledes en på andre Golfer? Bortsett fra vingen, og en vinge er vel ikke akkurat med på å skape et cleant look? Dette er hva jeg vil kalle clean bakluke: Vekk med emblem, håndtak, visker... Unge mann. Det var jo dette jeg tenkte på da. Clean, som bakluken på polo'n min...http://bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21999 (den blå der sånn i begynnelsen...) Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Men er det noen som er veldig inne i import bransjen, som kjenner litt tips og trix, event. som kan det her med alle papirer, avgifter, hvordan finne bil, eller som har kontakter med noen som kan "lånes"/leies for å hante en bil der nede..?? Må jo nesten hente der, skal mann ha... Bilen i Topic er pen, rullet 45 K, koster 60 K før import. Hadde vært åkei det.. Får gi lyd da, gutta! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg