tommynes Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Jeg har 6 meter vanlig høyttalerkabel og 3 meter grovere "bass" kabel. Blir det rar lyd hvis jeg bruker den grove foran på diskanten og den vanlige bak til 6x9 eller bør jeg kjøpe mer kabel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Kommer helt ann på hvor krevende di forskjellige høytallerne er, om bakhøytallerne er mere lettdrevet så kan du gått ha litt tynnere kabler til dem. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 regner med du skal drive alt med spilleren? du vil aldri i verden høre forskjell.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugeland Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Kablene til høytalerene i cd-spilleren er vel som oftest på 0,75mm^2 på nyere modeller, så du vil ikke få mer strømgjennomgang i kablene med større tversnitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg har 6 meter vanlig høyttalerkabel og 3 meter grovere "bass" kabel. Blir det rar lyd hvis jeg bruker den grove foran på diskanten og den vanlige bak til 6x9 eller bør jeg kjøpe mer kabel? 1) Nei. 2) Det kan du velge. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg