zet1234 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Kjøpte meg for en stund tilbake en A4 med Navi Plus. Tror batteriet må byttes innen kort tid og i den anledning vil jeg trenge koden til Navi Plus. Dette kortet hadde tidligere eier rotet bort. Noen som vet hva som skal til for å få denne koden? Kan Møller hjelpe meg uten å flå meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Det kan de helt sikkert. Hva med å ta en kjapp telefon til Møller å spørre? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zet1234 Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Siden Møller har stengt nå så tenkte jeg bare å forhøre meg meg litt. Tenkte kanskje det kunne være mulig å ordne dette selv også.... Bare et spørsmål, om man velger å svare er valgfritt. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Møller skal gi deg denne koden gratis. Det står i instruksjonsboken. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zet1234 Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 voila :) Mange takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg