Lieber Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hei.. Er dårlig når det gjelder kobling av bilstereo.. Jeg har en LG LAC-M9600R spiller som jeg skal ha kobla noen Fence Audio 6x9 høytalere til. Det jeg ikke klarer å få til er å finne ut av hva jeg skal koble ledningene til. Hvor skal pluss ledningene som komme fra høytalerene inn i spilleren og hvor skal minus ledningene som kommer fra høytalerene til spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=49&ids=artID Husker ikke akkurat fargekodene i hode, men skal se om jeg finner de et sted. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID der er fargekodene Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID der er fargekodene men på disse høytalerene er ledningene rød og sort og rød.. vil det si at jeg kan velge hvilken som er høyre og hvilken som er venstre bare jeg har enkel farge som pluss og to som minus. Altså Rød ledning på høytaler på høre side til RR og Rød ledning på Venstre side til RL og Svart og rød til høyre høytaler til FR og sort og rød ledning til venstre høytaler på FL? Blir ikke dette da riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Det der skjønte jeg ikke mye av. Men rød er pluss og svart er minus. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Det der skjønte jeg ikke mye av. Men rød er pluss og svart er minus. Ja vet det.. Men det er slik at bak på min spiller er det firekabler som er audio out. De er RR og RL og FR og FL. Så jeg skjønner ikke hvilken rød ledning skal til og hvilken rød og svart ledning skal til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Du skal ha 8 høgtalerledninger ifra spiller. Kva sier bruksanvisningen da? Har du muligheiter til å legge ut bilder? Edit! Det er ledninger vi prater om og ikkje kabler! Audio Out er vel sikkert kabel med phonokontakt i enden. Disse skal til forsterker. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Du skal ha 8 høgtalerledninger ifra spiller. Kva sier bruksanvisningen da?Har du muligheiter til å legge ut bilder? Edit! Det er ledninger vi prater om og ikkje kabler! Audio Out er vel sikkert kabel med phonokontakt i enden. Disse skal til forsterker. får skjekke bak på spilleren en gang til da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugeland Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Står det ikke + og - på høyttalerkablene? todleif: kabel og ledning har jo samme betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lieber Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Står det ikke + og - på høyttalerkablene? todleif: kabel og ledning har jo samme betydning. Var bak og kikket på spillern i dag.. Fant bare den utgangen der det går inn en stor kontakt. Men fant ut at det var to utganger med høytalere kontakt ledig på denne. Noe alla denne kontakten. Problemer er hvordan jeg skal få koblet de nye kontaktene fra høytalerne inn på denne?? Noen som kan si meg hvordan jeg gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg