johand6 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hei, jeg klarte å knuse fronten på min Mondeo 1,8 1996/97-00 GHIA sedan. Trenger nytt panser, grill, støtfanger... Noen som har noe liggende? svart. Lurer også på om panser og støtfanger fra en stasjonsvogn passer på min sedan? Eller noen som vet om noen billige steder å få tak i? evt. skraphandlere i bergensområdet? Mvh fortvilet Johnny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Frontdelene er helt like uansett karosseritype. Har et lilla panser ,men det blir vel litt langt unna. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ah :) Okei, fant meg noen lykter idag fra en stasjonsvogn, de passet utmerket! Var på en skraphandler oppe med flesland. Var en ribba mondeo der, men lyktene stod heldigvis igjen, ja lilla var ikke helt :\ Prøve å finne meg en svart så eg slipper å lakkere :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodisel Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Ah :) Okei, fant meg noen lykter idag fra en stasjonsvogn, de passet utmerket! Var på en skraphandler oppe med flesland. Var en ribba mondeo der, men lyktene stod heldigvis igjen, ja lilla var ikke helt :\ Prøve å finne meg en svart så eg slipper å lakkere :( Lyktene fra en 2000 mk2 passer ikke til 97 98 og 99 mod det er en annen kopling på blinklysene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg