Gå til innhold

Octavia`n min..

Ranger emnet


Oliver

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forresten, er det normalt at motoren tikker litt? han jeg kjøpte den av sa det var normalt på skoda`er. eller han som driver skoda på sandnes sa det. men alle vet jo hvordan bilselgere er. noen som har opplevd dette?

 

Det stemmer. Den skal tikke litt fra venstre side. Jeg husker ikke helt hvorfor sånn her i farten men skal finne ut av hva det er som tikker :)

 

//M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tommelregel for regreim er at den skal byttes hvert 5:e år selvom Skoda sier at den holder 120.000 eller 180.000km-

 

MEN så er jeg ikke sikker hvis 1,4L har regreim eller kjede, det må du nesten sjekke med Skodaverksted. Men et tips, gjør byttet på et Mekonomenverksted....da sparer du mange kroner.

 

//M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er jeg på datafronten igjenn, etter en stressende juletid osv. Sparte inn 10,000 i dag da jeg fikk de jeg kjøpte bilen av til å gjøre en skikkelig service. så nå er registerreima skiftet å alt. må si jeg er veldig fornøyd med det.

 

Bilder ligger klart på kameraet. må bare finne kabelen og hive de over.

 

forresten, er det noen som vet hvor sentrallås releet befinner seg på min octavia? skal bytte det ut sånn at jeg får meg håndkontroll:)

 

og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en instruksjons bok? er det bare til å gå på en møller butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvir bilen din er den på finn.no bildene. har du en før facelift modell å må bytte langt mer en fanger og noen deksler for å få rs utsende.

 

Og håper virkelig ikke du ga i nærheten engang av prisen som stod der..

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som tittelen sier så kommer det èndelig noen bilder. jeg må tilføye at de er tatt med min mobil så kvaliteten er nok ikke på topp. Jeg har en del bilder på kameraet og. men finner ikke usb kabelen. så mobilbildene blir vell en forsmak.

 

Skoda Octavia 1.4 - Bilforumet Galleriet

Skoda Octavia 1.4 - Bilforumet Galleriet

Skoda Octavia 1.4 - Bilforumet Galleriet

Skoda Octavia 1.4 - Bilforumet Galleriet

Skoda Octavia 1.4 - Bilforumet Galleriet

Skoda Octavia 1.4 - Bilforumet Galleriet

 

Det er fortsatt ikke gjort noe med bilen siden jeg kjøpte den. men venter på en krom liste til bakluken og får sånn trådløs kontroll boks til sentrallåsen i morgen håper jeg på.

kommer mer bilder når disse tingene er montert.

 

noen som kan forklare meg hvorfor bildene ikke virker? jeg har lastet opp på galleriet på forumet. og lagt inn linken derfra?

jeg lastet jaffal opp linkene. så kan dere ta tiden med å se om dere vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår