Christian82 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Skal demontere frontfangeren på min 2003 Avensis T25 for og få av lyktene og montere Xenon. Noen her som vet hvordan man får av fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Jeg burde egentlig holde kjeft, for jeg har aldri tatt av fangere på en Toyota, men hvis det er sånn noenlunde likt som på vår bil, sitter fangeren fast med skruer på sidene ute ved hjulbuene (bak innerbuen), og med et par bolter i fronten, typisk kanskje på hver side av skiltet. I tillegg kan den eventuelt også være klipset fast med splintklips, hvor du slår ut splinten i midten. Menjeg vet virkelig ikke egentlig, bare tenkte at det kanskje ikke ville være så grunnleggende forskjellig. Beste du kan gjøre, er å heise opp bilen i en gjør-det-selv-hall og sjekke grundig, man ser det ofte ganske tydelig. Husk lommelykt ;o) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zyrax__ Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Sitter i 2-3 skruer i hjulbuen + en helt oppi hjørnet som du må trekke til siden locariskjermen for og komme til. en del skruer under bilen som fester fangeren til bukplaten. Og 4 klips under motordekslene. Når du har skrudd ut de så må du passe på og vippe ut låseklipset under skjermen, kan bruke et lite skrujærn samtidig som du trekker hjørnet ut til siden. da skal det bare være og trekke fangeren rett ut.:) Siter 00 Lexus is200 04 Nissan Navara(solgt) 99 Lexus is200(solgt) 89 Audi 90(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hadde satt UTROLIG stor pris på om det fantes noen bilder av dette... / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 eller at jeg kan gjøre jobben for deg :P Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Hehe.. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg har byttet Xenon pære på bilen selv. Demonterte halve fangeren og fikk byttet pære - men F... F... for en jobb. Bare for å skifte pære :-/ Og det bare fordi de skal spare 4-5 cm plass under panseret - utrolig negativt. ..men jeg er glad i toyota fordet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg