Zilla Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei. Viftereima (dynamoreim) på min audi 80 90mod har røket. Jeg har løsnet strammebolten ( den med tagger på-lik den som sitter på dynamoen)på servopumpa men servo`n rikker seg ikke. Er det fler skruer som må løsnes? Trodde det var samme fremgangsmåten som på dynamoen men nå er jeg usikker. Servoreima må jo av før jeg får satt på ny viftereim. Det er ikke ac på bilen. Noen som vet hvordan dette skal gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abrunstad Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 strammebolten under (den som ikke er på generatoren) har ingen funksjon av en eller annen grunn... audismart! eneste du trenger å skru ut er; den gjennomgående bolten som fester servopumpen (horisontalt). så er det to bolter til på pumpen. disse må du under bilen for å komme til på. (vertikalt) altså 3 skruer. trenger ei skralle og forlenger. skruehodet er 13mm på alle tre. litt kinki å skru på plass igjen. Siter Toyota Yaris Verso, 1.3 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hehe, audismart :-) Jeg skal legge meg under bilen i dag å kikke på det. Takk for svar, det er til stor hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Jobben er gjort. Mulig at jeg knotet skikkelig men jeg syns det var en drittjobb. De to vertikale boltene du snakket om var jo pyton å få på plass igjen. Bilen har gått 300`km så ting satt litt godt også. Jobben er uansett gjort. Takk for tips og hint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg