ulfmugen Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei, noen som vet om dette passer v40: Impress: 38 Boltsirkel: 114,3 Må man bytte hele glasset når ene side markeringslyset ikke virker (bak) noen tips på hvordan dette gjøres på enklest måte:) Evt hvor de kan kjøpes Norge/utland? takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 beste å kjøpe nye, er "ikkje" mulig å kun bytte pære da på fase 1 er disse glassa limt fast.. men eg har 4stk. orange til deg hvis du vil ha billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfmugen Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Fikk tak i på hoggeren i dag 50,- men takker for tilbudet:) Er det ingen som vet om det impresset 38 passer v40. da jeg sitter med noen 17" felger som jeg kunne tenke meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 ET 38 går fint ja.. eg har 43btw.. du må ha 215\40-17 ellers subber det med 45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfmugen Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 ok, dekkene på disse er 205-40-17 så da burde det gå greit:) Takker for hjelpen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg