Sinnapels Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Solgte Corrado'n min til en kar i Sogndal. Bare lurte på om noen har sett den, og vet åssen det står til med den :) Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Du savnern, Ja :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 unnskyld ordspraåket.. men fyy faen og strøken den der var!!!! Må være den mest strøkne Corradoen i Norge!! Hvor mye gikk denne herligheten for?!! Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Ja, jeg savner den fælt:( kanskje ikke så mye på vinterstid men. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 unnskyld ordspraåket.. men fyy faen og strøken den der var!!!! Må være den mest strøkne Corradoen i Norge!! Hvor mye gikk denne herligheten for?!! Takk takk... Den gikk for den nette sum av kroner 90 000,- Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 hvordan lag du om treket på døra? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Gjort av en Salmaker. Men tråden her handler da VITTERLIG om hvorvidt noen har sett den eller ikke? Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Solgte Corrado'n min til en kar i Sogndal. Bare lurte på om noen har sett den, og vet åssen det står til med den :) Hei. Det var jeg som tok denne inn til landet :) Men den var ikke så strøken da hehe :) Det var jo ganske spesiell bil når jeg tok den inn da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Pen bil. Men, eh, måtte du betale for den dørtrekk-jobben? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei. Det var jeg som tok denne inn til landet :) Men den var ikke så strøken da hehe :) Det var jo ganske spesiell bil når jeg tok den inn da. :) Ja, jeg har faktisk bilder liggende fra da du tok den inn :) Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Pen bil. Men, eh, måtte du betale for den dørtrekk-jobben? ca tusen... Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg spotta den i går på tur mot Tr.heim. Den er fremdeles like fin :) FY FAEN for en LYD det var i bilen ^^ Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 ca tusen... Ikke si det en gang heh. meeen. kan ikke ha hundre biler stående i hagen heller. Må jo forholde seg til en eller to. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinnapels Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg spotta den i går på tur mot Tr.heim. Den er fremdeles like fin :) FY FAEN for en LYD det var i bilen ^^ hehe... Godt å høre at den er like fin da. Savner den fælt. Siter Min Corrado 2.9 Vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 hehe... Godt å høre at den er like fin da. Savner den fælt. men den gikk som ett dass :P også hadde han noe tikking eller noe feil med motoren :P men lyden var pen :D hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg