alex_89_p Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hei! Jeg sitter og vurderer ny bil nå. Har planer om å bruke rundt 100 000kr på bil. Har titta litt på e46. Vil ha noe i den duren. Helst diesel, nyere enn 98 mod. ikke gått så særlig mye lenger enn 200 000km, plass til 4 stk uten at det er så forbanna trangt og utstyr er alltid en fordel. Kom med noen tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=2028413 bilen har gått 217.000 og motoren går som en klokke :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hvis du er villig til å gi slipp på den for 100 så. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 rundt 100 000kr, så hvis du er innterisert i den, så kan jeg gå ned litt i pris, men ikke så mye desverre... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hva er litt da? Har du bilder av førermiljøet? hvordan utstyr har den? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Utstyr ABS Airbag Aircondition Alu. felger Antispinn Avtb.hengerfeste Delskinn EU-godkjent El. just.seter El. just.speil El. vinduer x 4 Farget glass Galv. karosseri Garanti Hengerfeste Just. ratt Kjørecomputer Kurve/tåkelys Midtarmlene Nedfellb. baksete Radio/CD Rollo S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinn Sportsseter Sportsunderstell Startsperre Utetemp. Varmeseter Xenonlys Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Haha.. jeg glemte å lese det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hvis du er kjapp skal du få den for 125.000kr men da må du være kjapp, eller så er prisen 135.000kr det er ganske så mye utstyr på den som du ser, herer to bilder inni, det ene er med de gamle setene og dør trekkene.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Nei, fysj. Skal ikke ha noe vri-greier as :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Kom igjen da, folkens! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Nei, fysj. Skal ikke ha noe vri-greier as :P hehe vri-greier? aner ikke hva slags bil du liker, så ikke skyt meg om dette er elendige tips ;) Mercedes Saab Volvo Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Vil ha automatisk-klima =) hehe.. Ingen av de bilene likte jeg.. hehe Har titta litt på Audi A4 1.8T.. Hvordan er disse motorne? 00 og 01 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 det er jo lov å sjekke ut finn og autodb selv og da Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Der kom den ja.. Du tror jeg ikke har gjort det? Men ikke alltid man kommer på eller vet hvordan bil man vil ha. HEIA BILFORUMET! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg