Nox Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 uansett så er harryfaktoren på folka i indre troms minst det dobbelte av gjenomsnittet. på "stripa" på setermoen har jeg observert følgende "interesente" biler: en blå volvo 240 med FEIT hvit frontfanger som kjører fram og tilbake og spinner på ett hjul. resten er ca orginal. en blå 240 med teipa øyelokk (ser helt jævli ut), kromma hjulbuer og litt andre harryeffekter. en svart sliten granade med herpa frontrutebanner hvor det er meningen at det står granada. sotaruter, kromma hjulbuer, blåsota frontlykter( tror det er gjort med tusj), spylerdioder, neonlys og andre blinkende lys i bilen. sjåføren kjører med nisselue og spiller hjulesanger. en volvo 440 med spylerdioder, neon i grillen og under bilen (tror jeg). en gammal stygg passat(87 el eldre) senka, spylerdioder og neonlysunder. ok nå gidder jeg ikke skrive flere men det er dette det går i. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 skjønner tegninga!! ikke bra i det heletatt Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg