bibba Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hei. Jeg skal kjøpe poleringsmaskin. Skal primært bruke denne på en ca 40 fots båt, men også til bil. Er det noen som har noen gode råd til hva jeg bør velge? Tenker på en maskin i prisklasse ca 1000 til 3000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Roterende: Metabo eller Flex. Makita er også bra, men tung. D/A: F.eks Meguiar's eller Flex. Makita er også bra, men tung her også. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 På jobben har jeg en makita roterende og en cyclo maskin, med to roterende hoder. Tror jeg vil anbefale deg sistnevnte eller lignende type til ditt bruk. Jeg foretrekker verfall det til polering og voks pga. maskinen er lettere/raskere å jobbe med, + at den er "tryggere" og bruke vis man ikke er vant med og bruke maskin, verfall på bil. Til rubbing og også noen ganger til polering bruker jeg roterende. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg