Maluni Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Har den siste tiden hatt problemer med A/C på min omega. Eneste måten det fungerer på er ved full guffe (9) samt kun varme i ruta fremme. Vet det har vært "oversvømmelse" da dreneringen i H. torpedovegg har vært tett, men filteret etc. ser og kjennes helt fint ut. Noen som har en idè om hva årsaken til at det ikke fungerer riktig? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maluni Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 er det elektronisk klima på denne? Kan være noe elektronikk som har tatt kvelden Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maluni Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Jepp, det er elektronisk.. Virkelig ustabilt. Nå har det ikke fungert overhodet de siste dagene, før det kom igang igjen i dag. På full guffe. Orginalverksted skulle jo ha 14 høvdinger for å bytte hele anlegget, tenkte derfor det kunne være greit å finne ut hva som var feil først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Disse systemene består gjerne av masse elektromotorer på de forskjellige spjeldene, og div.kretskort. Hvis du har hatt en vannlekkasje så har nok noe av dette tatt kvelden. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maluni Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Det er nok sjanse for det ja. Får vel ta med meg bilen slik at de får feilsøkt. Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Da jeg tok opp for å bytte til dioder på min, så mener jeg å huske at jeg så det ikke var flere kretskort. Det var bare ett litt stort som var til alle knappene til AC/varmeapparat og vifter! Så hvis det er ødelagt noe på det er det ikke så rart at det kan bli dyrt for å bytte det! Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg