sirroar Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hvordan kan eg legge på vinyl selv uten ved hjelp av fagfolk? Noen som kan hjelpe meg? Hva må eg bruke for å få det lagt på greit uten å få bobler? Forslag, noen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Helt ærlig, det er stygt og harry, men det er fortsatt din bil (Håper jeg) =P Men det jeg har hørt er at man skal bruke såpevann?! For da kan du legge den ned, få den rett og fin og få den til å bli liggende der lenge =) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirroar Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Helt ærlig, det er stygt og harry, men det er fortsatt din bil (Håper jeg) =P Men det jeg har hørt er at man skal bruke såpevann?! For da kan du legge den ned, få den rett og fin og få den til å bli liggende der lenge =) Det er min bil jah:P hehe, men eg var i et lite uhell med pansere, så var det billigste å legge på vinyl:P hehe men eg skal legge bilder av hvordan det gikk når eg har fått det til, takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg