kml85 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Heisann! Har bestilt meg en Dynabel BF0804; http://www.mamut.net/dynabel/subdet300.htm og lurer på hvor jeg kan installere en slik amp skjult i bil samtidig som det er trygt? Er ikke så hypp på å ha ampen slengende i bagasjerommet..., og er veldig interessert i alternative steder å montere/feste ampen uten at det går på bekostning av sikkerheten og det praktiske (?) Bilen jeg har er en Toyota Carina E sedan. Ampen skal kombineres med JBL GTO6508C komp. sett og GTO6538 coax'er. Monteres i dører. Håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hvor mange dører har du? Jeg har tre-dørs, og har montert forsterkerne bak "dørtrekkene" bake. Fungerer svært greit. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Under eit sete, viss det er plass. Undersiden av hattehylle. Under dashen på passasjersiden. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kml85 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Masse gode forslag, takk! Er en sedan - 4-dørs. Hvordan fester jeg ampen under dash, passasjersete hvis det blir aktuelt? Har dere noen gode anbefalinger der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Er det ikke noe feste som du får skrudd inn skruer med Mutter på for eks? Eller bare surr inn en masse ståltråd XD Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg