tor_s_sumstad Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Xenon?? Det kan vel ikke bestilles til nye golf enda? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Xenon?? Det kan vel ikke bestilles til nye golf enda? Står adaptive Xenonlys på kontrakten min... :) Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Står adaptive Xenonlys på kontrakten min... :) Hvordan?? De har jo ikke engang begynnt å levere dette? Dette må du forelle mer om. Det er ikke adaptive kurvelys som står der da? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakk4 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg fikk hvertfall ikke bestilt golfen med Xenon... Kommer ikke før 2010 mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg fikk hvertfall ikke bestilt golfen med Xenon... Kommer ikke før 2010 mod.. Det er bare tull fra hans side, det går rett å slett ikke å bestille xenon til golf VI, så om det står på kontrakten hans må han ha skrevet det på selv:) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakk4 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja, det er jo en mulighet! Tviler på man får det med da men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakk4 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 http://www.tu.no/motor/article195683.ece DAB-radio? Når kommer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Heisann! Da jeg bestilte bilen ble det sjekket om leveranse på Xenonlykter, som da kunne bli levert i uke 15 / 16. Men etterhvert ble det kjent at de ikke kunne leveres før uke 45 som man trodde fra starten da bilen ble introdusert. Så da kommer ikke nybilen før til jul i år... Da var det bare en ting å gjøre, handle en annen imens. Så da dro jeg på Møller og kjøpte meg den nye Sciroccoen. Det blir nok en artig bil å ha i sommer fram til nybilen blir produsert... Håper med dette at misforståelsene i denne tråden er oppklart:) Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teipen Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Ta en titt under Scirocco-linken, har lagt ut noen bilder der nå... Siter Det teipes en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Er du mye ut å rægge du? =P Ser mye av bilen din. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Pedersen Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 teip take svart, mn reste hakje ej teipa vertfall, kansje pansere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg