Gunnar-Grønn Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg har to 6x9 og en 12" bass som drives av en 4 kanals forsterker. De to 6x9 er koblet på hver sin kanal mens bassen er brokoblet. Men når jeg skulle teste er det bare bass som kommer ut på de forskjellige kanalene. Prøvd skru på instillingene på forsterkern uten nytte, samme med spiller'n som er en Pioneer DEH - P600UB. Hva er galt? Må da noe diskant på 6x9. Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 høres ut som delefilter i spilleren står på. Du bruker bare en phonokabel fra spilleren eller? slå av spilleren, hold inne "function", og finn et valg i menyen der du kan velge mellom LPF og FULL eller noe sånt. Da blir det bedre skulle jeg tro Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Litt flaut detta, ante ikke at det var fleler innstillinger av og. Fikk ihvertfall riktig lyd i 6x9 tommerne. Tusen takk Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 No prob, gjorde akkurat det samme første gangen jeg kobla opp en pioneer-spiller :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvis du bare bruker en phonokabel, må du ha delefilteret i spilleren av, og slå det på på de aktuelle kanalene på forsterkeren. Så bruker du høypassfilter på 6x9ene for å fjerne den dypeste bassen fra dem Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg