golf3-100hk Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Antennen min er knekt ved roten. (Antennen er på vs av panseret, ikke på taket) Hvordan løsner jeg antennen og foringen rundt for å få byttet til en ny ? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 jeg har en org liggende hvertfall om du trenger:) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf3-100hk Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ok, hva skal du ha for den ? Bor du i bergens området ? Hvordan demonterer man den gamle og får på den nye ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 oslo desverre...hehe kunne sikkert fått'n for en cola liksom. Den sitter fast med gummien rundt der bare også går det selvfølgelig en ledning fra antenna og inn i bilen. Husker jeg ikke helt feil så er den lagt opp under de svarte plastdekslene nedenfor frontruta di og inn der. Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks2k Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 har samme antenne på v side av panseret. ser forjævlig ut også :P bare dytta den ned jeg :) synes det var bedre å kjøpe en innvendig antenne å legge den opp nederst i frontruta. funka mye bedre også. ^^ tok maks 15 min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 den er feste innom innerskjermen med 2 skruer/mutre.. så er det bare å trekke av den gummi/plastikken som er på toppen. bare trekk ned hele antenna så løsner den nok skal du se:) hvorfor ikke bare fjærne den å montere bakpå taket? mye finere:) slik som på golf 4 og bora og andre biler...enkelt å montere og trekke kabler til spilleren i disse bilene da... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 har samme antenne på v side av panseret. ser forjævlig ut også :Pbare dytta den ned jeg :) synes det var bedre å kjøpe en innvendig antenne å legge den opp nederst i frontruta. funka mye bedre også. ^^ tok maks 15 min :) Hvor fikk du tak i den antenna? Og hvordan ser den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg