Gå til innhold

Min E36 320i Touring M-tech

Ranger emnet


Ryeng1

Anbefalte innlegg

regner med det er et bmw-verksted..?

 

de burde ikke ta mange kronene.. men du bør kanskje ringe først, for tror ikke alle som jobber der har peil på de hjerne greiene :p kompisen min måtte hvertfall dit 2 ganger, for første gangen var det ingen "hjerne-menn" der :p nå vet ikke jeg om det helt sikkert er hjernen, men mest sannsynlig er det en sensor som er gåen, og da er vel hjernen stedet..?

[ ]1989 BMW E30 325i Sedan

[X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

regner med det er et bmw-verksted..?

 

de burde ikke ta mange kronene.. men du bør kanskje ringe først, for tror ikke alle som jobber der har peil på de hjerne greiene :p kompisen min måtte hvertfall dit 2 ganger, for første gangen var det ingen "hjerne-menn" der :p nå vet ikke jeg om det helt sikkert er hjernen, men mest sannsynlig er det en sensor som er gåen, og da er vel hjernen stedet..?

 

Ja, Tronrud Bil/Bmw verksted. svipper bortom imorgen tidlig å hører jeg.. verdt et forsøk! :) hater sånne lampesymbol som lyser opp i displayet når jeg kjører..!

 

Er nok sensoren ja, men skjønner ikke helt hvorfor den plutselig fløy på når sikringen for interiørbelysningen gikk...:confused:

Hørt noe om at det sitter en føler under sete også som man kan koble av/på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang ABS-lampa; prøv å koble av batteriet i en ca halvtimes tid, hender den da nullstiller seg. Hvis ikke, må du ha resettool og det må du på verksted for å gjøre ja. Spør BMW pent så kanskje! :)

 

Ser bra ut den bilen din nå, men de eksos-stussene MÅ du bytte ut!;)

Og vekk med ///M emblemet (eller i det minste plasser det riktig)..men det er nå min mening, din bil :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Tronrud Bil/Bmw verksted. svipper bortom imorgen tidlig å hører jeg.. verdt et forsøk! :) hater sånne lampesymbol som lyser opp i displayet når jeg kjører..!

 

Er nok sensoren ja, men skjønner ikke helt hvorfor den plutselig fløy på når sikringen for interiørbelysningen gikk...:confused:

Hørt noe om at det sitter en føler under sete også som man kan koble av/på?

 

den begynte å lyse helt av seg selv på kompisen min sin bil.. men de finner det nok ut :)

[ ]1989 BMW E30 325i Sedan

[X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang ABS-lampa; prøv å koble av batteriet i en ca halvtimes tid, hender den da nullstiller seg. Hvis ikke, må du ha resettool og det må du på verksted for å gjøre ja. Spør BMW pent så kanskje! :)

 

Ser bra ut den bilen din nå, men de eksos-stussene MÅ du bytte ut!;)

Og vekk med ///M emblemet (eller i det minste plasser det riktig)..men det er nå min mening, din bil :)

 

 

Ja, fikk høre av en kompis av meg istad at jeg skulle prøve det, så blir gjort etterpå :)

 

angående emblemet, så var jeg usikker selv om det skulle på, og isåfall hvor det skal stå.. hvor står det orginalt? Kommer oval bakpotte/endestuss etterhvert.. begynner å butte litt med penger fortiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår