Gå til innhold

Min E36 320i Touring M-tech

Ranger emnet


Ryeng1

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sett de baklyktene på en rød E36 Touring før, så visste at det ikke så bra ut ;) Men du har da ihvertfall prøvd da :)

 

ja, riktig :) trodde de ikke var fullt så ''crystal laget''. Vurderer sterkt og lakkere hvite blinkern på de andre sort, da jeg så det på en Coupe for ikke så lenge siden.. Syns det ble ganske pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble kult med nye bak lykter :P

 

Første inntrykket var helt jævlig når jeg fikk satt de på.. Men, etter to dagers bruk er de faktisk ikke så ille :) Kommer til å bruke de litt framover så får vi se.. Fikk også montert M-tech bakfanger/diffuser idag, ble meget fornøyd! :) kommer bilder imorgen siden kameraet var på lading..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i E36 touringklubben! :) Gøy å se flere med litt uvanlig kan vi vel kalle det, E36..

Men hvorfor den innsatsen til bakfangeren, når du skal ha M-tech bakfanger senere? For den passer ikke den fra Mtech og motsatt.

Fin inni var den og, var jeg deg ville jeg kanskje byttet rattet.

Hvor mye er den senket og hvilket understell osv har den?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i E36 touringklubben! :) Gøy å se flere med litt uvanlig kan vi vel kalle det, E36..

Men hvorfor den innsatsen til bakfangeren, når du skal ha M-tech bakfanger senere? For den passer ikke den fra Mtech og motsatt.

Fin inni var den og, var jeg deg ville jeg kanskje byttet rattet.

Hvor mye er den senket og hvilket understell osv har den?

 

Jo, takk for det :) Ja, litt spennende å ha noe litt annet enn alle andre. Altså, skulle bare ha M-tech diffuser og ikke hel M-tech fanger. Ser ikke helt vitsen med dette når bakfangeren er hel og pen og diffuseren var på tilbud, så da gjorde vi det billigst mulig. :) bilen er senket 35mm med H&R fjører og Bilstein dempere. Angående ratt, så har jeg veldig lyst på M ratt, men koster skjorta så må evt finne noe brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, byttet lyspære innvendig istad, og da gikk det plutselig ei sikring. Men samtidig så ville verken vinduene gå opp eller ned, og airbaglampen begynte å lyse?! fikk byttet sikring, så nå er vinduene og lyset igang igjen, men airbaglampa lyser ennå.. Noen som vet hvordan jeg kan få fjernet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår