Mikal B Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Heisann;) Jeg skal kjøpe Xenon til 100'n min og lurte på hvilken forhandler dere vil anbefale? Har sett på H4 Bi Xenon Kit'et til Norsk Bildelsenter. Prisen er 2995. Er dette bra saker eller bør jeg lete videre? Tusen takk for all hjelp! Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Hørtes H4 bixenon til 550 kroner + frakt bedre ut..? http://www.vvme.com har jeg kjøpt fra, ser bra ut foreløpig... Har enda tilgode å sjekke alle settene, men H7-kitet mitt fungerer ihvertfall bra :P H1-kitet var en pære gåen på, og da gjenstår bare å sjekke H4 bixenon og H3-kitet... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Se der ja. Var jo utrolig billig da:) Men er kvaliteten like bra som pris, blir det nok ikke der... Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sravna Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Se der ja. Var jo utrolig billig da Men er kvaliteten like bra som pris, blir det nok ikke der... klart at pris og kvalitet henger i sammen i enkelte tilfeller.Men 90% av xenon kit som selges i norge blir produsert i kina og er av bra kvalitet.De settene vvme selger er av bra kvalitet og før man dømmer dem ,så sjekk litt på nette,foreks ebay\bilforumer om dem.Og til slutt,nesten all elektronik er overpriset i norge. Siter toyota avensis toyota hiace opel commodore a volvo 145 volvo 145 ekspress volvo 144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg