Ghost. Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 nå skal bilen uder lakksprøyten! og siden jeg skal lakke og forberede bilen selv, skal jeg gjøre dette skikkelig , nå skal jeg ta av takluka så det blir gjort skikkelig men siden jeg har aldriv vært borti det så er jeg ikke sikker om hvor jeg skal begynne ? hvor mye arbeid osv jeg skal også ta av tak trekket og trekke det om noen som vet eventuellt om hvor jeg begynner med taket også og hvor vanskelig det også er ? vennligst forklar trinnvis og nøyaktig ( siden jeg ikke har gjort dette før ) takk på forhånd Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Kjør takluken helt bak,skru løs alle skruer du ser å kjør den tilbake å løsne skruene på sveiven å ta ud,trenger ikke røre taktrekket.før du setter takluken i så husk å smør opp alle bevegelige deler,greit å få det jort når du har den ude. Har hatt takluken min ude sikkert 3-4 ganger så bare spør om det er noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg