MysilR.Bergsprekken Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Hei! I dag kjøpte jeg meg ny bil, en Honda Accord. Bilen er EU-godkjent i 2 år til, og er i forholdsvis god stand, i hvertfall i forhold til hva jeg betalte for den! Ikke noe spesielt sprek, men kjøreglede og komfort har den. Elektriske vinduer, elektrisk soltak, og sentrallås ( som jeg mistenker er defekt..). Kommer med bilder når jeg får tid til en photosession! Siter Opel Kadett GT 1985 - Død :( Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D 1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Gratulerer med ny bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MysilR.Bergsprekken Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Her er et par bilder: Kunne trengt en vask ser jeg! Siter Opel Kadett GT 1985 - Død :( Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D 1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 gratulerer;) Pen bil det der;) Noen fremtidsplaner?:) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MysilR.Bergsprekken Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Har ikke noen store planer, blir vel å fjerne litt rust, kanskje tette vannlekkasjen fra soltaket. Kanskje jeg også finner på å sette et senkesett på, noe som jeg tror vil ta seg bra ut.. Har også et anlegg liggende som skal inn. Siter Opel Kadett GT 1985 - Død :( Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D 1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MysilR.Bergsprekken Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Da er anlegget klar til montering, og består av følgende: Sony CDX-GT420U 4x Soundstream Lil Wonder LS 652 Earthquake SWS 10 Sound Storm "FORCE" 4F800 Siter Opel Kadett GT 1985 - Død :( Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D 1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MysilR.Bergsprekken Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ikke så allverden med aktivitet her! Skal kjøpe meg en ny endestuss, noen som vet om noen billige med potte? Siter Opel Kadett GT 1985 - Død :( Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D 1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ikke så allverden med aktivitet her!Skal kjøpe meg en ny endestuss, noen som vet om noen billige med potte? Hvorfor ikke bare bygge heleksos når du først er igang? Endestuss vinner ingenting annet enn brukt arbeidstid (hele tre minutter) og at det ser forbanna bedøvd ut. (no offence) Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MysilR.Bergsprekken Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Står helt ny eksos på bilen, så ser ikke hvorfor hele skal byttes ut igjen... Poenget er at jeg vil ha vekk de to lusne sugerørene som er der nå, og bytte de ut med noe som ser litt bedre ut. Må også legge til at jeg ikke vil ha noe som bråker voldsomt, hvis det er mulig. Hadde en Simons potte på forrige bilen min, og det økte lydnivået betraktelig, noe jeg aldeles ikke er ute etter. Så hvis noen vet om noe billig som ikke fjerner all lyddempingen, hadde jeg vert evig takknemlig! Mysil Siter Opel Kadett GT 1985 - Død :( Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D 1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MysilR.Bergsprekken Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Ingen? Siter Opel Kadett GT 1985 - Død :( Opel Astra 1.6 1995 - Solgt :D 1988 Honda Accord 2.0 EX - bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg