olemidt Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 har vått gulv med peldalene .. er sikkert noen liter jeg tar vekk om gangen. (tar vekk vann når jeg må ta støvler på. :P ca 1 gang i uken hvist det regner mye. :P ) noen sier at det lekker inn med vindusviskeren, og jeg må tette igjenn hullene der oppe. de som jeg tror går til viften? (de svarte plastik dekslene med vindusviskerene. men tetter jeg de blir ikke viften veldig dorlig da? :S eller eventuelt hvor det kan lekke inn? takker for svar =) ¨hilsen mk1 stv 95 eier ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin87 Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ved to anledninger har det samme skjedd meg, men på passasjersiden. Men det er ikke i slike mengder, og kun hvis det regner ekstremt mye. Har dessverre ikke funnet kilden til problemet i min heller. Men siden det kommer inn så mye vann som du sier, så bør det være mulig å spore det tilbake til noe innvendig i bilen? mulige tegn til hvor vannet kommer inn osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 har du trekt noen strømkabler til anlegg? problemet kan ligge der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemidt Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 kan være strømkabelen, kan komme mye vann der:S drog den igjennom venstre fremskjerm (sett fra når du sitter med rattet) og igjennom hjulbuen og inn . dro ut en plastik propp for og få inn ledningen. kan være jeg ikke skulle gjort deT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 kan være strømkabelen, kan komme mye vann der:S drog den igjennom venstre fremskjerm (sett fra når du sitter med rattet) og igjennom hjulbuen og inn . dro ut en plastik propp for og få inn ledningen. kan være jeg ikke skulle gjort deT? Fyll rundt ledningen med Sika. Så eliminerer du den muligheten. Blir det bare vått når du kjører så vil jeg anbefale deg å røske opp teppet og kjøre litt rundt i regnvær. Samt dekke under teppet med papir. Slik at du ser hvor vannet kommer ifra. Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn985 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 det kan være den lille brønnen som er der vindusviskerenearmene sitter fast. det er dreneringshull på hver side og disse kan ha blitt tett. hadde samme problem på passasjersiden (i mindre mengder) og da var det dreneringshullet på den siden slik at det kom inn vi kupefilteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Noen liter ca 1 gang i uken?? Har du frontrute i bilen? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemidt Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 hehe. :P var vell kanskje litt overdrevet. :P men er ivertfall en halv - 1liter i uken. :P tilog med kjøpt meg vantette sko ;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg hadde likens problem på skodaen min en gang i tiden, å det var pakninga rundt frontruta som var gåen. På Mondeoen er det vel limt frontrute, men det kan jo være skade/hull i limet? Burde vertfall sjekkes..!? Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemidt Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 det skall jeg sjekke!! tettet hullet til pluss ledningen, men ble ikke noe bedre. så får "håpe" det er frontrute limen da, så jeg finner ut hva det er :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg