Gå til innhold

Anlegg blackout...

Ranger emnet


bILLIONAIRE

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte bilen i september i år. Er en 2008 mod golf 5. Alt har gått feilfritt til nå, uten om anlegget.. Er ikke sikker på hva betegnelsen på anlegget er, om det er rcd300 eller rcd500, men det er det med den store trykkfølsomme skjermen med telefon, 6 slots cd changer og aux inngang. Har opplevd det to ganger tidligere etter jeg kjøpte bilen, at anlegget ikke vil skru seg på når jeg starter bilen, og heller ikke uansett hvor mye jeg vrir og vender og trykker på startknappen. Dette problemet har tidligere bare vart i ca. en dag. og så fungerer alt som det skal igjen, så et par 3 uker etterpå skjer det samme igjen. Det starter ikke på en til to dager. På torsdag hadde jeg samme problemet, men annlegget starter fortsatt ikke. Det lyser ikke i skjermen en gang når jeg vrir om tenningen, og ikke noe som helst lyd fra høytalerne. Er det noen som har det samme problemet? eller vet hva det kan være. Tenkte kanskje på at det kunne være sikringen som har gått, ettersom det tilysnelatende ikke er noe strøm tilstede i det hele tatt.. AUX-inngangen har det også vært litt problemer med, bruker for tiden en minnepenn på 8gb. Noen ganger når jeg starter bilen og kjører, starter ikke AUX-en i det hele tatt.

 

Tusen takk for kjappe svar. Unnskyld hvis teksten over virker rotete..

MOV

VWGOLF1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, en kompis av meg innsisterte på å sjekke ut alle sikringene i motorrommet, det resulterte i at vindusviskerene plutselig ikke fungerte. Så jeg og faren min tittet på det på søndag, og da fikk vi til alt igjen, men nå har hele det elektriske systemet resettet seg, så jeg må ha en fire siffret kode for å åpne opp anlegget igjen.. Var forøvrig hos møller i dag og satte opp en time så de får kjørt en rekognosering på systemet, så de kan se hva som er feil, fordi nå lyser airbag lampen min konstant, og når jeg starter bilen etter å ha glødet den, "hopper" turtalls måleren opp til 1000rpm. Den burde egentlig bevege seg glatt akkurat som speedometer nålen.. Han jeg pratet med hos møller, sa det var garantisak, ettersom bilen er av '08 årgang, men de hadde ikke teknikker inne før om 14 dager.. så jeg har ikke fått time før den 15. desember.. Litt kjedelig å ikke ha noe musikk eller noe før da :\

MOV

VWGOLF1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår