doffen23 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 ok 200 kr er bydt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer8583 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Notert... (beklager sent svar, men er opptatt på jobb om dagene) Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aicer Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 hva skal du med den møkken som blir levert? Er ikke verdt plasten den kom på, byttet spilleren min til en alpine spiller og orginal høytalerne som stod i spilte minst dobbelt så bra, eneste minuset med det var at jeg måtte ha kjøpt et adapter for å kunne brukt rattkontroll og display, men det brukte jeg 3dager på å fordøye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 er fruen som bruker spillern så det er i grunn det viktigste at det kommer lud ut av høyttalerne. jeg for min del ville valgt en annen løsning i min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg