doffen23 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Noen som har en til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Tror jeg har en, men den sto i en 98 vectra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 skal vel ikke være så store forskjellen på det. Viktig at den funker med display og knapper på rattet. pris da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Kom med et bud, må bare få bilen tilbake fra verksted før jeg kan dobbeltsjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 send meg et bilde på mail når du får den igjen. alferik21@yahoo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Har oxo en spiller liggende, samt utstyret for å bruke pioneer spiller. Da funker rattkontrollene å display. Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Skal gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 mail er sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 ingen mail mottatt enda,mulig den kommer..hvilke pris har du da mr.mondeo? har ikke tenkt å legge i så mye her siden det er fruen som kjører vectraen men lyd vil hun ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Sendte mailen på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 fikk aldri noen mail prøv denne adressen da : alferike@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 da har jeg igjen prøvd å sende mail fra sandvenjanchrister@yahoo.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mondeo Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 kom med bud på pm Siter --------------------------------------------- Mvh. Marius. =) 1998 Volvo V70 1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt* + MASSE tidligere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 da har jeg fått bilder sandven.vectraen er ikke hjemme akkurat nå så jeg får ikke sjekket om den er helt lik,men det ser slik ut. hva er prisantydning på spillern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Har ikke bruk for den så du kan kjøpe den billig, kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg