Gå til innhold

storkontroll på lørenskog

Ranger emnet


dr.enos.pork

Anbefalte innlegg

Hørte noe om at de skulle ha en liknende stor kontroll til som de hadde for en tid tilbake, med fartskontroller, tekniske på stedet, og ALT mulig annet..Der stoppet de mye, bl.a sjekket også at diesel bilene ikke kjørte på avgiftsfri diesel, på det ble to stk tatt etter hva jeg har hørt..

Men jeg vet jo ikke da..Får sikkert høre det i løpet av få dager..

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa i storkontroll 2 dager på rad sist helg på furuset. De sjekket bare førerkort og vognkort+ at de lyste litt inn i bilen...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

De står der enda!! Ble akuratt stoppa!

Måtte vise vognkort, førerkort og blåse litt!!

 

Hvorfor har de så intensive kontroller nå. De stenger jo av hele ommråder midt på natta, må jo koste masse spenn! Har det blitt no resultater av dette? Burde jo være andre ting å bruke pengene på, er det ikke Politien som går med underskudd så det holder i år a? Allikevel står det 5-6 vakter døgnet rundt og vokter USA og Israels ambasade på det norske politiets regning. Når de bruker så mye resurser på kontrollersom dette også så ser jeg ikke pengeproblemet til onkel-p.

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stod i køen der får et kvarter siden med hiace`en... men når det ble min tur ble jeg bare vinket videre... kjipt hmm.... jeg som hadde funnet fram førerkort og vognkortet.. når jeg endelig har alt i orden sjekker dem ikke.... typisk, ederu var jeg å!

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

 

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår