partypulp Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Synes jeg husker litt lavere priser enn det som kommer fram her. kontakt http://www.elektronix.no og sjekk da vel. kanskje du blir positivt overasket :) Eneste som er litt dumt er at det ikke går ann å gjemme skjermen da. den blir stående ute hele tiden liksom. Og, jo større skjerm, jo større pris åffkårs Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laban Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 sjekk ut denne siden her du :) http://home.no.net/aubrekke/ og klikk in på elektronikk Siter no real horse power, just turbo shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Macgyver mener det heter inverter på fag språk stemmer Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 jeg har tenkt det samme selv.. men nå tror jeg jeg har kommet over ett bra tilbud. kjøpe en 1 år gammel packerd bell (bærbar) som jeg selv har brukt for 2tusen kr. men er ikke sikker på hvordan jeg best mulig kan koble denne til stereoen! noen forslag om hvordan jeg burde jøre dette?? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Pc i bil :) Høres skikkeli fett ut... Noen som har framgang i prosjektet sitt ...? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 ser det er andre som går med samme tanker som meg :) tenkte eg skulle prøve å finne et kretsskjema over ei regulert DC/DC strømforsyning, ellers må eg prøve å tenke ut ei sjøl.. har egentlig lyst til å lage den fra bunn sjøl, slik at eg får litt trening.. så satser eg på mini-itx og en skjerm + noe til å kontrollere styret med =) Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Så skal jeg sitte i bilen og poste en tråd her =) Må jo teste å se om det kan funke, hehe Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jævlig fett hvis noen hadde fått det til... Da skulle jeg invistert i det med en gang jeg fikk penga :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 er ikke så vanskelig da, har du litt peiling og penger så går det,problemet er skjerm og navigering.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Macgyver er ikke så vanskelig da, har du litt peiling og penger så går det,problemet er skjerm og navigering.... Trackball og et minitastatur i reserve, så er vel navigering løst. Skjerm er vel ikke noe prob. så lenge man har tv-out. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 skjerm av bra kvalitet fortrins vis, minum 7" da, samt god oppløsning og kontraster....og det er DYRT Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Macgyver skjerm av bra kvalitet fortrins vis, minum 7" da, samt god oppløsning og kontraster....og det er DYRT ' Jeg har funnet denne skjermen: 7" skjerm Den kjører faktisk 800x600 og kommer på rett over 2k inn til Norge med mva. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Jeb Jævlig fett hvis noen hadde fått det til... Da skulle jeg invistert i det med en gang jeg fikk penga :) Jeg har handlet inn ITX hovedkort og resten av delene minus skjerm nå.. Så jeg setter i gang å bygge straks. Har funnet en rimelig GPS modul også, så nå blir det navigering med moving map i bilen! Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 En tablet pc er jo en mulighet da. Kan ta av tastaturet og henge opp bare skjermen som alt er innebygd i. Blir som en PDA og du styrer musa med en penn. Har en på jobben, den støtter 1024x768, har WLAN og vanlig LAN. 40 GB HD, lydkort osv.. Her er et eksempel Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hadde jeg værrt deg, ville jeg heller hatt "moddet" en xbox. Og byttet harddisken til en større versjon slik at du kan ha lengre filmer på den. (xbox bruker vanlige pc harddisker) Med programmet xbox media player, kan du spille allt av filmer som f.eks dvder,svcd,vcd,divx,xvid Selfølgelig støtter den også mp3. Så har du også muligheten til å spille på den og da :) http://www.xboxmediaplayer.de/info_screens.htm her har du diverse bilder av media playeren i bruk, ligger også filmer der. Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg