Fenerli Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hei! Jeg har en Audi A4, 2003 mod. Det er originalt Audi Concert spiller som sitter i bilen (1-Din). Har kjøpt meg navi plus (2-Din), og lurer på hva jeg må gjøre for å sette den inn. Fint om noen kunne hjelpe??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenerli Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Nå har jeg satt inn navi+. Men får ikke lys i knappene på navien og sliter med koden! Er det noen som har litt peiling på hva som kan være gæærnt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Har du Vag-Com? Hvis ikke, kontakt meg via PM, så kan jeg hjelpe. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 btw, skulle loset deg igjennom hele installasjonen om jeg hadde sett tråden din litt tidligere. :P Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danroger Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 hva med og forklare hvordan du gjorde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenerli Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Kan sende deg en monterings guide på mail hvis du ønsker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4TQ_2003 Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Da er den sendt!!!!!! Kan du sende denne til meg også ? Takk Siter ____________________________ 2003 Audi A4 1,8 TQS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Legg ut monteringsguiden her, eventuelt send den til meg på mail, så skal jeg laste den opp på domenet mitt og slenge ut link. :) Fikk du til koden til slutt? Btw, har du koblet til SAFE kabelen til +12V? Det prøvde jeg å sjekke, men kom helt ut av det eller noe - kan ikke huske at det ble sjekket helt.. =/ Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Dvs. Hvis SAFE Kabelen ikke er koblet til, koble denne til +12V, kjør deg en tur, vent på PIN innstastingen/vent ca. 1 time, og prøv igjen... Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenerli Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hvilken farge er safe kabelen som skal tilkobles +12v??????? Jeg har ikke gjort noe annet enn å plugge ut kablene fra gamle spilleren min, og plugget inn i navien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenerli Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Fikk vite at jeg måtte ha en adapter. Kan det være riktig??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danroger Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 jeg har lastet den opp på rapidshare nå rapidshare link detter stod også i mailen jeg fikk: "Jeg brukte den guiden! Du må ha: 2-Din skinne (600 kr hos møller). Klimapanel som passer til 2-Din ramme. (Jeg har bare slipt kantene på den originale klimapanelet jeg hadde). Navigasjon RNS-D eller RNS-E. Lykke til!" bare et spørsmål nå i slutten hva er forskjellen på RNS-D og RNS-E? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenerli Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Rns-d er den gamle typen med taster på begge sider av navien. Rns-e er den nye typen med større kjerm og taster på høyre side av navien. Rns-d er cd basert, mens Rns-e er dvd basert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenerli Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Nå har jeg endelig fått liv i Navien min. Fant ut at jeg manglet adapter. Men er fortsatt ikke lys i knappene. Det virker ut som at navien ikke forstår hvor han er henn. Fint om noen kunne hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danroger Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 jeg skal kjøpe meg ny spiller til bilen og så jeg vurderer rns-e, så synes dere andre som allerede har den, hvordan er tilkoblingene hvis jeg skal oppgradere anlegget senere? jeg hørte at den nye rns-510 til wv er mye bedre så har dere hørt noen rykter om at det skal komme en ny en til Audi snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg