bobbo15 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 skal ha 2 Pioneer TS-W3001D4 og lurer på hvilken forsterker det skal være må være klasse d. tenkte på 1 av disse 2. rockford t10001db ellet t20001db mono forsterker klassen bd. er denne bra til disse. og størrelse på strømkabler og sikring.?? anbefalte signalkabler . er ganske ny på sånt. best oppkobling.:worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Ja, en t20001db vil fungere, men jeg personlig ville valgt noe annet en Rockford... RF er ikke lenger hva det var, og du betaler for mer en du får ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 hva anbefaler du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 usamps feks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymaan Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 merke å slikt da Siter They see me ridin' dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Har en dynabel bf 8501, 1x5000 rms i 1 ohm. Veldig fornøyd med denne selg, kicker bra! Fåes for 10000. da trenger du: Ekstra batteri bak. 50kvadrat +kabel fra batteri forran til batteri bak, En sikring ved batteriet forran, 300A og en ved batteriet bak, 300A. Så trenger du 50kvadrats jordkabel, som går til batteriet, som igjen går til forsterkeren. fra + på batteriet bak til 2+ innganger til forsterkeren trenger du en, eller to 50kvadrat kabler. Har du 2 kabler trenger du en 250A sikring på hver, jeg bruker en kabel inn i en fordeingsblokk, så har jeg 2x50 sikra ut (250A hver). Denne forsterkeren trekker MYE strøm, så jeg bytta også det orginale batteriet. Bruker Odyssey batterier selv. ellers må du bytte kablene i motorrom, jord og fra dynamo. VELDIG viktig med godt jordingspunkt og gode kabelsko (ringkabelsko er å foretrekke) bare spør hvis det er noe du skulle lure på :) Kan sikkert ta noen bilder av oppsettet mitt får jeg feller alt ned. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Litt overkill med en BF8501 kanskje??? hehe Også hjelper det ikke så mye med nye batterier osv, når dynamoen bare gir 60amp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg