Fartstripa Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 joda, stemte det.. han har 4 trinns automat med overdrive.. Hva slags felger skal du ha på den? Bredda RS felger? Har 6 stk originale til salgs.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 da var det ferdig der da bare og sparkle nå;) da fikk jeg litt mere plass til gir kasse og melom aksel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 joda, stemte det.. han har 4 trinns automat med overdrive..Hva slags felger skal du ha på den? Bredda RS felger? Har 6 stk originale til salgs.. er ikke sikker men åssen ser de ut de felgene a? og hvor store er de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 vanlig 14". sølvfarget med svart senter.. kikker du på bilder av rs utgaver, så ser du hvordan de er.. kjempetøft og bredde de.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 står litt stille med bilen nå er så sykt kaldt får tiden og varmekanonen har gått i stykker:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shelby_Preformance Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Bremsene til 26m er overdimensjonerte i forhold til bilen generelt. Har et blad et sted, der det er reportasje av en finsk 26m med trimma 2.8i. Om jeg ikke husker feil, så var det 180+ hester i den bilen. Bremser og understell var originalt! Så jeg tror ikke det skal være problem å få godkjent den med 26m bremser. Men hvorfor slenger du ikke i en c4 automatkasse med shift kit? :P Da kunne du bare fått tak i en girkassetunell fra en 26m fra slutten på 60' tallet, siden det sitter c4 i 26m originalt. Hvordan blir det med oppheng og understell forresten? Noen modifiseringer? Siter 1984 Ford Granada 2.3 Ghia S 1981 Ford Granada 2.3 "Ghia" 1980 Ford Granada 2.3 LS 1973 Saab 96 v4 VRAK 1971 Saab 96 v4 1700 sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Bremsene til 26m er overdimensjonerte i forhold til bilen generelt. Har et blad et sted, der det er reportasje av en finsk 26m med trimma 2.8i. Om jeg ikke husker feil, så var det 180+ hester i den bilen. Bremser og understell var originalt! Så jeg tror ikke det skal være problem å få godkjent den med 26m bremser. Men hvorfor slenger du ikke i en c4 automatkasse med shift kit? :P Da kunne du bare fått tak i en girkassetunell fra en 26m fra slutten på 60' tallet, siden det sitter c4 i 26m originalt. Hvordan blir det med oppheng og understell forresten? Noen modifiseringer? det som var var jo det att meg og en kammerat fant ut att det hadde vert litt kult med rally tunel da vettu, er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre med opp heng til melom aksel men finner sikkert ut noe løsning på det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 da kan det hende att det blir en is turbo motor i den nå :P noen som vet om det er noen motor fester som passer får og få en 2,0l ohc i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 du vet hva du gjør nå?? du banner i kirka! hehe... hvorfor ikke 2.9 turbo? p5 og p7 SKAL ha v-motor vettu! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 du vet hva du gjør nå?? du banner i kirka! hehe... hvorfor ikke 2.9 turbo? p5 og p7 SKAL ha v-motor vettu! ja trur det blir 2,9 ja er mye greier får og få en 4`r neddi der men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 må du ha hårføner nedi der da? en 2.8i går greit. 2.6 med litt trim også.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford rægger Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 må du ha hårføner nedi der da? en 2.8i går greit. 2.6 med litt trim også.. nei må ikke ha det, nå skal jeg bare sette den sammen så jeg får brukt den litt trur jeg og det blir bare en 2,9 med gasser tenker jeg og sveisa aksel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Har det skjedd noe mer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg