PuKeip Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jeg har en VW Golf3 VR6 92' Kjølesystemet virker ikke som den skal. Væske synker fra beholderen og ned nå jeg starter motoren og etter en liten stund så kommer den opp igjen. Når jeg stoppe motoren så spy den ut kjølevæsker ut til beholderen, og av og til så renner det ut. Har sjekket systemet og vannpumpa. Når jeg kjører så blinker det tomt i beholderen, og når jeg kjører for langt så koker det i beholderen. Hva er problemet, er det noen som kan hjelper meg?? PuKeip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PuKeip Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Er det ingen som kan svare meg på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 toppakning kanskje. virker som at den kan være gåen.. kjør en kompresjonstest å se.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 defekt toppaktning. start motor uten lokket på expansjonstank og se att det bubler. så stiger det og du kan nok kjenne det på lukta hvis du stikker nesa nedi... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisduden Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 når du stopper motoren, blir når væsken det samme nivåtet som det hadde før du startet og kjørte bilen? Og det kan være noe galt med eksosystemet ditt som forårsaker problemet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisduden Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 mente at det kan være alt for mye komperesjon i systemet. skjekk veskenivået i systemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inge1 Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 høres stygt ut som topppakning det der du. ett typisk symptom er når lokket er av, å du ruser, så går nivået først ned, for så å fosse over. en co måler over påfyllingen vil gi deg svar om det er eksos i vannet. får du utslag på den, så er dt bare å begynne å skru. du vil også kjenne det på slangene med lokket på når du ruser motoren. kjenner du att trykket øker betraktelig i slangen da, så er det også ett dårlig tegn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg