corsaduden Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Modern var på kjøretur i går, og DER stod elgen MIDT i veien. Trykte inn frontrute og tak, og har litt småskader i front, men det meste annet er utrolig nok i orden. Nå var det litt mørkt sist jeg så den, de taua den til verksted for at forsikringsselskapet skulle se på den. Eller noe sånt, er jammen ikke sikker, men er det noen som kunne vært interessert i deler? Kommer selvsagt an på hvilke deler som fortsatt er noe å ha, men dog.. Innnbiller meg at det meste fra midtstolpene og bakover skal være i grei orden, men kan ha vært bulker jeg ikke la merke til i mørket. Interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacken Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Er det for sent å ta opp denne tråden nå, eller har du fortsatt deler til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Har fortsatt haugevis med deler til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Har fortsatt haugevis med deler til salgs. Så du har denne bilen stående enda? Skal ha min 94 lancer på pkk til mandag. Mulig jeg plinger på igjen da=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Pling i vei. :) Nå fant en ganske svær kinaputt veien ned i bagasjerommet når et par nevøer var på besøk, men alt av motordeler, vinduer, heiser, hendler etc er helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Kan du ta ett bilde av motoren ? Spesiellt der fordeler er. Trenger fordeler lokk og rotor i god stand :) Gjerne termostat også :) Forhåpentligvis så er dette 1.6 16v? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg