xxalex89 Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 MAnge her har sikkert sett den stygge grønne corolla'n som stod i fjordparken for noen dager siden. Jeg var så smart og mistet nøkkelen etter at jeg hadde låst bilen så den ble stående der noen dager.. Det viste seg å være lite smart, og når jeg kom for å hente bilen for to dager siden så jeg at ei rute var knust og det hadde vært innbrudd. Hvis noen her inne vet noe som helst hadde det kommet godt med. Hqr ikke brann og tyveri forsikring så det eneste håpet må vel være å finne igjen noe av tinga. Noe av det som ble borte: Rosa Ipod(haha), 50 cder+(ikke det at jeg bryr meg, men fy faen så fattig!), HATTEHYLLA:S:S, komplett skateboard(hvitt med bilde av en pizza tror jeg, basskasse(dobbel 12¨ av merket proson), forsterker(1800watt billigdritt til noen få tusen, snowboard binginger og sko.. jaja ;) sånn kan det gå, har jo bare meg selv og takke som ikke fikk hentet bilen før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ja sorry det var meg. Trengte ny hattehylle skjønner du Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 var vel de som tok tinga mine også sikkert, for da har de komplett anlegg nå............ Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 av lav kvalitet;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg